Det tar lång tid att fylla jämnt

Idag har jag blivit firad lite till. Smörgåstårta, trevligt sällskap och förmycket presenter.
Tyvärr så är jag allt annat än frisk så jag va nog inte världens roligaste värdinna. Jag trodde jag va bra nu men så kom en hosta utan dess like och det känns som jag håller på att riva upp hela bröstet. Inget vidare om man säger så..

Från det ena till det andra så vill jag ha en katt. Igentligen så vill jag ha hund men det finns liksom inte tid till det. Men en katt däremot skulle gå jättebra. Jag va hem till morsan igår och hennes lilla katta är bara för rolig. Pratar konstant och ska va med vad man än sysslar med. Söt som socker är hon dessutom. Svart och lite vitt på bröstet och tassarna. Syrrans äldsta avgudar henne och det verkar ganska ömsesidigt. Filippa säger att det är hennes katt och hon har döpt den till Millis, undrar var hon fick det namnet ifrån? Katten ligger still för det mesta när hon ska klappa henne. Om däremot syrrans minsta kommer i närheten så flyr Millis så långt bort hon kan.

Nej dags att sova...

Kommentarer
Postat av: Mikael

Grattis,grattis

2010-04-10 @ 23:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0