Stort tack..

till mina underbara klasskamrater som skämt bort mig så i några dagar. Igår bjöds jag på jättegod mat, hasselbackspotatis med fläskfilé och whiskeysås och tårta till efterrätt. I morse när jag kom upp till skolan så sjöng dom för mig! Jag blev jättegenerad och jätteglad =) Sen som avslut så bjöds jag på fika efter skolan på ett fik! Så rara!!

Vi hade prov idag dessutom, fin present va? Som tur va gick det jättebra, jag spikade varenda fråga- full pott! Gött det! Nästa vecka är det dags för ett prov till, om T44. Det blir nog bra. Det är för övrigt sista veckan innan vi går ut på praktik igen i tio veckor. Ska bli kul att få köra lite igen.

Nu ska jag lägga mig i soffan och kurera mig lite, är fortfarande inte helt frisk sen i söndags. Djävulsk hosta och ganska ont i halsen, inte kul alls.

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0