tjo på er...

Andra veckan av praktik är slut, trots att det bara är torsdag. Just nu känns det rätt ok för jag är ganska seg i kolan. I tisdags så körde jag till Krylbo med ett container-tåg. Det är en överliggning där och så kör man tåget tillbaka hem.. typ.. Man byter av en annan förare i Laxå och kör annat lok och ev vagnar sista biten hem till Kristinehamn. 
Idag körde jag samma vända upp igen med undantaget att istället för att stanna kvar och köra hem imorrn så körde vi hem med ensamt lok redan idag. Anledningen är att det är första maj och Skandiahamnen är tvärstängd imorrnkväll. Hur som helst är jag nöjd med att va ledig resten av veckan. Nästa vecka däremot kommer nog kännas skulle jag tro.. men mer om det när det ger sig..

Nu ska jag bädda ner mig och sova såååå djupt ända tills jag vaknar imorrn, och jag hoppas verkligen inte att det är nån som börjar borra 08.00 imorrnbitti som dom gjorde imorse för då får jag spader.. jag måste sova!


;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0