Då ha det börjat..

Praktiken har börjat, dag två är avklarad utan missöden. Tur är väl det. Premiärturen igår gick till Skövde och Karlstad med persontåget. Lättkörd RC6, skönt med mjukstart. Fint väder va det också, väl nere i Skövde så hade vi 40 minuter tillgodo efter rundgången så då satt vi och njöt av solskenet och tittade på folk. Lilla kameran hade jag med mig också och det resulterade i några töntiga bilder tågbilder, till och med på mig...

Idag va det tur till Hällefors med TMY 103.. inga bilder på den dock. Skulle egentligen varit en T43 men den va sen från Karlstad så... En ensam liten sockervagn hade vi med oss dit. Tragiskt lite, nu får det va slut med den här lågkonjukturen!

Tågab persontåg 8126 i Skövde


Störig förarelev =P

Kommentarer
Postat av: Sofie

Störig?! Jag tycker att du ser ovanligt mild ut ;)

Har du fotat själv eller frågat körlärarn?



Hörs i fonen imorrn kanske då.

Hej svejs!

2010-05-01 @ 23:01:57
URL: http://sofie0mattias0nova0elvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0