glest värre

Fasen va glest det är mellan inläggen.. Två förklaringar; ont om internet just nu och jag har varit lite sjuk.
Första veckan gick bara fint och jag såg fram emot att få köra till Älmhult i onsdags men ödet ville annat så det blev inget med det. Nu får jag kurera mig i helgen och köra igång för fullt på måndag istället. Men hur jobbigt är det inte att bli sjuk andra veckan på jobbet? Pinsamt...
Dessutom så är stambytet igång i lägenheten och toaletterna ser ut som krigszoner. Det ligger ett dammtäcke över precis allting, jätte mysigt. Inget oväntat dock så det ligger plast över det mesta.. Det blir nog fint när det är färdigt.
Jag funderar förresten på att lägga ner den här bloggen, jag skriver ju så dåligt i den, jag har ingen riktig inspiration att uppdatera heller..  Vi får väl se.
Nu ska jag se om jag hittar nåt gott att äta, dropp kan man överleva på men det hjälper inte värst mot kurrandet i magen.

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0