super-söndag?

Jag gillar inte sega cornflakes. Jag tycker det är riktigt vidrigt faktiskt. Jag försöker alltid att inte lägga i så mycket cornflakes åt gången men jag hinner på nåt sätt aldrig äta nog snabbt innan jag hittar några degiga flingor längst ner i filen. Blä! Här snackar vi riktiga i-landsbekymmer.. skäms på mig.. Så varför sitter jag uppe klockan åtta en söndagmorgon och gnäller på min frukost? Jag ska börja jobba klockan tio. Idag bär det av till Avesta/Krylbo med containervagnar, återkommer imorgon igen. Naturligtvis så missade jag att turen inte ser likadan ut på en söndag som en vardag så det finns inga tillfället att stanna och fixa nåt att äta på vägen till Krylbo och jag käkade pizza igår = ingen matlåda. Alltså måste jag ge mig ut innan jag börjar jobba och köpa mig nåt bra att ha med.. Tur att man vaknade tidigt så man slipper stressa.
Nu ska jag kolla lite nyheter och se vad som händer utanför metropolen Kristinehamn =P

Tjo



(Sofie, kom igen nu! Det är evigheter sen vi pratade med varann. Vi måste ju komma ikapp =) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0