Tillbaka i skolbänken

Japp, idag började vi med vår dieselutbildning. Än så länge så är det ungefär som det vi läste i skolan men imorrn drar vi iväg till RR för att titta på motorer och grejer, sen ska vi upp på några lok och klämma lite och förstås en del körpraktik. Nu har jag ju iofs faktiskt kört tmy några gånger tidigare men den är ju främst hur saker funkar som vi ska lära oss nu. Vad vi ska göra om grejerna pajjar.
Annars? Ja.. Det rullar på just nu bara. Försöker komma in i jobbet så mycket som möjligt, det är mycket att tänka på men väldigt kul. Dock så kände jag idag, kanske eftersom vi "pluggar" igen, att jag saknar järngänget från skolan otroligt mycket. Det är trots allt snart två månader sen vi skildes åt =( Hmm...

En kul grej ändå.. Jag fick lön idag =) För första gången på 14 månader typ. Like it!Om jag hade haft tid och möjlighet så skulle det ha varit nice med en liten mini-resa... man kan ju få drömma..

Nu ska jag bläddra i lite dieselhäften.

tjo


Kommentarer
Postat av: Pammis

tack du! :) Vad gör du nästa vecka? Fika, promenad, lunch?

2010-09-07 @ 19:22:26
URL: http://ekonomisktoberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0