and we´re off..

Då har jag börjat jobba då. Jag överlevde startskottet som tur va =/ I måndags va det introduktion, rundvandring och allt sånt som behövs för att komma igång. Sen växlade vi ihop ett tåg som skulle gå på kvällen också. Igår va det tur till Hällefors. Eftersom dom bygger om och har sig så kunde vi inte köra över Storfors osv utan fick ta vägen via Kil och Daglösen. Kul att köra en annan väg än vanligt och ganska gött att köra el istället för diesel.
Idag bär det av till Scandiahamnen, kommer hem imorrn igen.

Har precis tittat lite på tv, ett program med Kalle Moraeus. Han verkar väldigt mysig, hemtrevlig på nåt sätt. Satt där och pratade och plinkade på en gitarr och pratade om vad musiken betyder i hans liv. Hmm...
Musik är ganska märkligt egentligen, jag har sagt det förut. Men man minns saker när man hör olika låtar eller melodier. Inte så förvånande kanske att jag föredrar radiokanaler med musik från både förr och nu istället för rix, megapol etc som bara spelar samma tjugo låtar om och om igen och nästan uteslutande sånt som kommit från senaste Idol eller liknande skit.

Nu ska jag göra mig iordning

Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0