Halleluljah

Då va det helg då. Härligt värre. Jag är trött. Tror jag blivit lite förkyld med dessutom. Idag va jag till Grums, gick väl bra antar jag. När jag skulle åka därifrån så upptäckte jag en trasig stake på en vagn. Den va av och pekade ut sisådär 45grader.. inte bra. Samtal till kontoret som fick ringa växlingen i Grums och gruffa lite så dom kom upp och slet ner den helt och hållet. Wee.. Lyckades ändå ta mig därifrån endast tio minuter sen.

Nu är jag ju hur som helst ledig en stund. Morgondagen är ju helt öppen, inget inplanerat så det känns gött. På lördag så ska jag och syrran se om vi inte kan ta och baka lite. Jag har precis suttit och gjort en lista på lite grejer jag vill göra och till och med varit så serös att jag räknat ihop ingredienserna för att se hur mycket jag behöver köpa totalt. Så organiserad har jag nog aldrig varit när det gäller bakning. Men det va så länge sen jag bakade.. jag kanske har glömt hur man gör? Det återstår att se.
Imorrn ska jag nog ta och inventera skafferiet för att se vad jag har och inte har. Jisses..

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0