En ledig dag...

Japp.. idag är jag ledig. Kom hem runt ett i natt så det va rätt så skönt att inte behöva gå upp i morse..
Tyvärr så tror jag att jag håller på att bli lite sjuk. Har haft lite värk i kroppen några dagar och idag så har jag en jäkligt tråkig huvudvärk som bara mal hela tiden. Hade tänkt ta en rigtigt lång skön promenad idag runt stan men jag är livrädd för att bli sämre så jag har hållit mig nerbäddad i soffan hela dagen. Det är skittråkigt! Men jag får helt enkelt inte bli sjuk nu under praktiken, den här tiden är helig. Jag kan inte säga nog många gånger hur kul jag har. Det är tungt vissa dagar när det inte riktigt flyter på som man vill men man lär sig såå mycket och det är så roligt!

Pratade med syrran i telefon förut när hennes äldsta dotter kom på att hon ville prata i telefon. Hon berättade att hon tyckte vi skulle åka till badhuset, att dagis va stängt och att mamma spyr... trevligt.. Jag tror alla är sjuka nu.. usch..
Nej, nu ska jag koka lite soppa... lite värme innombords =)

Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0