Fiskbajs

Idag har jag varit på Gruvön i Grums och växlat. Loket för dagen har varit en T43 och det kändes ibland som att lotsa en elefant i en porslinsaffär. Men som allt annat, lärorikt. Men det va långt pass, började kl 06 och va hemma 19.00. Hyfsat trött när jag kom hem.. efter maten så hade jag tänkt att bara somna i soffan men kom på att akvariet väntade på att bli rensat. Det va helt överväxt så dom stackars firrarna hade nästan ingen yta att faktiskt simma på. Det här betyder i praktiken att jag stått med händerna i fiskbajs en timme och ryckt ogräs.. Snyggt blev det inte men det blev i alla fall renare. Jag får väl möblera i det imorrn. Jag är ganska trött på att ha akvarie nu, men jag kan inte förmå mig att ge bort det heller. Har jag skaffat mig husdjur så är det mitt ansvar.
Nej.. nu har jag varit vaken i tjugo timmar, jag är tröööött.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0