oreda

Ni vet när man skrivit nåt inlägg, om det så är på en blogg, kommentar eller ett mail, och så lyckas man radera hela skiten och man måste börja om.. Är inte det skitkul? Sådär roligt så att man nästan kissar på sig av skratt?
Nej det är det inte. Faktum är att det är jäkligt irriterande.. Speciellt när man skrivit nåt som man lagt ner sig ordentligt i, om ni förstår.
Jag nöjer mig med att skänka en tacksam tanke till min morbror för kassen med "Morden i Midsommer" som jag skämmer bort mig med nu. Underbara serie!!
Den här helgen har varit ganska slö måste jag säga.. Har försökt städa och så men inte kommit särskillt långt. Däremot så tröttnade jag på att ha en massa tavlor liggandes i en hög bredvid pianot så jag har spikat upp en drös på väggen lite huller om buller. Jag är inte helt färdig med det än men det närmar sig. Det är inte vad man skulle kalla vackert men på nåt sätt så gillar jag att det inte finns någon vidare ordning i hur dom är placerade. 

Ja just ja.. Syrran, du är en pärla!  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0