*gäsp*

Jag är trött. Igår åkte jag till Krylbo och kom hem för några timmar sen. Det har varit intressant. Lite krångel med dålig broms och trasiga loktelefoner etc.. För att inte tala om berg-och-dal-banan vid Jädersbruk. Inte svårt att bromsa fast i dom backarna om det vill sig illa. Som tur är så klarade jag mig utan missöden. Lite spännande blev det dock innan Arboga (jag tror det va Arboga...), då körde vi på nåt så hela loket hoppade till. Det va nog inte långt undan att vi spårade ur. När vi hade nästa stopp så gick handledaren ut och kollade och plogen hade fått en buckla. Undrar va det va vi träffade? Det låg i alla fall gömt under snön för vi såg inget när vi körde. 
  
Imorrn så ska jag gratta en gammal klasskamrat, han fyller 30 och har nåt jättepartaj, ska bli trevligt.. Vilket påminner mig om att jag ska hitta några rena (snygga) kläder att ha på mig.. hmm...
Dock blir det en lugn kväll för på söndag drar jag till Krylbo igen, hoppas det kommer gå lika bra som idag..
Ja.. jag har faktiskt inget intressant att berätta.. mitt liv är i paus-läge förutom praktiken. Jag orkar inte med nåt annat... möjligtvis att jag orkar rensa akvariet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0