-18 grader

Jag är så satans trött på denna jävla kyla!! Visserligen så är det varmare nu än det varit de senaste dagarna men allvarligt, det får va bra nu. Jag lever i rädsla varje dag för att fingrarna ska trilla av. Idag hade jag dessutom nöjet av att bilen inte startade när jag skulle åka hem. Kallt!! Som tur är så har jag så finns det så snälla killar på Tågab så dom bogserade mig till verkstan. Tyvärr innebär det här att jag måste gå till jobbet imorrn *brr*. Fast det är inte synd om mig egentligen, det är bara nyttigt med en morgonpromenad och det är inte så långt.. men jag är väldigt lat och morgontrött.. Vi får väl se hur det går.. jag kanske fryser fast längs vägen.

Idag har jag haft besök av Tirre, vi åt lite mat och pratade lite skit. Vi tryckte till och med i oss efterrätt, glass och jordgubbskross, vi åt så vi knappt orkade sitta upp. Som det ska va med andra ord.
Nehej.. dags att sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0