2010

Då va vi här då. Jag kom aldrig på nåt bra nyårslöfte. Kanske bara att försöka vara så ärlig mot mig själv som möjligt och se min egen potential lika väl som andras...

Vad har hänt i dag då? Ja... en hel del fikande, bla hos syrran. Där fick jag nöjet att leka viljornas kamp med hennes äldsta dotter. Jisses vilket humör den donnan har, hon brås väl på sin mamma =) Vi lekte med lera och ritade lite, sen tog vi en promenad till affären för syrran skulle handla lite mat (köpa lördagsgodis till sig själv =P). Filippa följde med oss och hon fick sitta i pulkan. Det va hysteriskt kul när vi skulle gå hem från affären och syrran sladdade med pulkan så Filippa och kassarna druttade ur. Lilla damen va inte lika road.. =)

Nu ska jag mumsa i mig det sista av mitt eget lördagsgodis och kolla färdigt på Harry Potter & the goblet of fire, sen ska jag ge mig i kast med mitt rit-projekt igen. Det går långsamt men framåt i alla fall.. 

Tjo 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi inte har vell jag humör... tror inte det är mig hon har fått detta ifrån...

2010-01-03 @ 22:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0