Aaah!! Det går utför!

Här sitter jag, uppkurad i soffan med lite ostbågar och coca cola och tittar på... Let´s dance!! Vad har hänt? Jag börjar bli mossig. Det är syrrans fel. Hon sa att hon skulle se det och då satte det väl sig i skallen på mig.. ruskigt. Precis nyss så såg jag Gudrun Schyman dansa loss. Jag tror att det kan va ganska bra för hennes image. Tanten hade dessutom snygga ben, det är jag avundsjuk på. Det gav mig lust att träna.. imorrn.. =P

Har ni förresten sett på tv att försvarsmakten gör reklam för officersutbildning eller va det är? Man får se en massa lampor tändas och så kan man gå in på deras hemsida och göra lite tester. Där har jag fastnat. Testa, det är roligt =) Kolla in vetja, http://www.mil.se/sv/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0