Ask and you shall receive

Träning igår = ont idag. Det är dagens sanning. En annan sanning är jag kan har ganska taskig koordination. Vi körde step-up och styrka. Styrkebiten klarade jag ju rätt bra men hjälp vad borta jag va när det kom till själva step-up biten.. Hela grejen med att kombinera kliv upp på bräda, lyft upp ena benet och rör armarna åt ena än andra hållet och allt i rytm med musiken... inte min grej.. Jag kände mig som en fågelunge som flaxade omkring. Till råga på allt så har mina träningsbyxor blivit lite för stora så två gånger höll jag på att flaxa ur dom. Inte kul för den stackars kvinnan bakom mig..
Nu ska jag tappa upp ett varmt bad och se om det mjukar upp mina stackars muskler lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0