Att något så vackert kan vara så lömskt..

Sitter i soffan och solen strålar in genom mina stora (skitiga) fönster. Det värmer helt fantastiskt skönt men jag vet ju att om jag sticker ut några tår så fryser dom av, det är egentligen typ -20 grader. *brr*
Idag börjar jag inte jobba förrän kl 15 så jag softar järnet nu =) Om allt går vägen så kommer jag hem lagom till midnatt igen men det är inget jag vågar sätta pengar på efter tidigare erfarenheter..
Imorgon har är jag ledig, fast det är en sanning med modifikation. Jag måste plugga. Måste måste måste! Det är bara ett par veckor kvar tills vi har prov, men jag litar på att vi kommer ha en pluggkväll när vi är tillbaka i skolan också.
Nu är det bäst att jag äter lite lunch, man ska inte jobba på fastande mage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0