100%

Thank god it's friday... eller? Pluggandet lär väl fortsätta, det är så mycket svårare bara utan resten av klassen. I onsdags va vi så duktiga att vi skippade fest-delen av kvällen och gick tillbaka och pluggade. Skola till 16, sen mer plugg till 18, gick och käkade och sen ÄNNU mer plugg.. Ok, inte näsan i böckerna-plugg efter maten, mer diskussioner, hänga-gubben och korsords-plugg men ändå.. Vi lärde oss ju på det med =)
Nu gäller det ju som sagt att ha vilja och ork nog att plugga ensam i helgen, inte jätte lätt när man ser allt som måste göras här hemma, städa, diska, tvätta rensa akvariet etc etc... Men det löser sig.

En tråkig grej har hänt i skolan... En av killarna ha hoppat av utbildningen =( Vi vet inte varför och han vill inte bli kontaktad av nån av oss. Jag tycker det är jätte tråkigt, han är en riktigt kul kille och det känns att han är borta.. Ännu tråkigare att han inte vill ha nåt med oss att göra.. men men..

Nu ska jag se om jag hittar några badkläder, syrran ska med barnen till badhuset och jag tänkte hänga på. Av nån jäkla anledning så är min bikini i Hallsberg så nu måste jag se om jag hittar en gammal baddräkt i nån låda..
Fan, ska jag hinna med allt den här helgen så får jag göra upp ett schema tror jag.. Tur att man snart är tillbaka i Hallsberg så man får lite struktur på det hela =D

Tjo


Kommentarer
Postat av: sandra

ja nu är det söndag o du har inte uppdaterat något sens i fredags! Halllååååååå!

2010-01-24 @ 22:35:28
Postat av: Anonym

2010-01-28 @ 17:08:05
Postat av: Micsan

Dags att Sandra skaffar en blogg också;) Tycker jag=)

2010-01-28 @ 17:09:10
URL: http://me123.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0