Once upon a time...

Tror ni på sagor? Ni vet.. omöjligt uppdrag, omöjlig kärlek, sann vänskap.. happily ever after..?
Sitter och tittar lite på tv just nu och det handlar om lite sånt, jag började fundera lite över var alla dessa sagor kommer ifrån. Är det människor som upplevt motgång och lyckats ta sig igenom dom eller de som aldrig fick som de ville som skrev dessa berättelser? Om Du skulle skriva en saga hur skulle den utveckla sig? Lever du i din saga redan? Nej.. jag ska sluta svamla...

Nu är jag hur som helst hemma i Kristinehamn igen, dags för mer praktik. Provet vi hade igår gick väldigt bra, även om jag lyckades med ett par slarvfel vilket stör mig vansinnigt mycket. Men så mycket som vi pluggade innan så vore det konstigt om det gått åt skogen. När jag väl kom hem igår så kändes det som jag skulle sova i två dagar i sträck, såååå trött. Tur att jag sov så länge som jag ändå gjorde imorse för ikväll ska jag iväg och träna med min släkting, inspiratören, och hon lär väl jaga livet ur mig =) Hmm.. då är det nog bäst att jag lägger mig och degar i soffan en liten stund nu =P

Tjo

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nej jag lever inte i en saga, men önskar det ;)

Ska berätta en saga för dig när vi ses om 5 veckor igen :)

Ha det underbart på praktiken!

2010-01-29 @ 23:46:13
URL: http://sofie0mattias0nova0elvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0