Det susar utanför

Ligger och lyssnar på när bilarna drar förbi där utanför. Tv:n står på och det är nån kass thriller som rullar. Jag har tråkigt som satan. Idag är det tungt. Jag lånade en bok på biblioteket häromdagen som jag försöker läsa ut. Mia Skäringers nya "Dyngkåt och hur helig som helst". Jag rekomenderar den till föräldrar, den va inget för mig. Jag vet igentligen inte varför jag lånade den till att börja med, jag gillar ungefär 10% av det hon gör annars. Lite i överkant hela tiden.. Jaja..

Skulle igentligen ha åkt ner till Västervik i helgen med, provat köra lite ånglok på smalspår men det körde såklart ihop sig. "Tur i oturen" va väl då att min klasskompis som är där och styr och ställer sa att det va eldningsförbud så det skulle inte bli med ånglok i vilket fall. Men det hade ändå varit kul att se hur det va där nere. =(

Det är så mycket som skulle ha varit och borde ha blivit.. Man kan inte planera för livet, så är det bara.
Nu ska jag se om jag kan koppla in dvd-spelaren..

P.S Boktips mottages tacksamt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har en massa bra böcker så kom hit och låna =)

Vi ska renovera vardagsrummet nu också så då behöver jag få bort dem.

Hörs nån dag! Tänkte ringa dig nu men klockan är visst över 22.

Ha det fint bruttan!

14 av 21 i våran klass har jobb nu om jag inte missat nån mer som fått =)))

2010-07-16 @ 22:18:52
URL: http://sofie0mattias0nova0elvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0