torka..

Inte så mycket att blogga om direkt.. semestern fortgår. Fast tekniskt sett så kan man väl säga att jag är arbetslös antar jag. Jag slutade på Anovo den 9 juli och ska börja på Tågab 1 augusti. Känns bättre att kalla det semester... utan lön iofs. Men sen i september så borde jag få slutlönen från Anovo med mina sparade semesterdagar. Mums =) Då ska jag nog köpa en bil. En golf IV eller audi coupé.
Apropå att börja nya jobbet så har jag presationsångest. Tänk om jag klantar mig? Jag är ju helt grön om man bortser från praktiken som jag trots allt har gjort på Tågab, men jag vill ju va så liten belastning som möjligt så kort tid som möjligt. Jag vet ju iaf att jag kommer göra mitt bästa och jag får lita på att det räcker.

Har det verkligen inte hänt nåt sen sist jag bloggade? Kusinen har fått barn iofs, grattis grattis. Syrrans äldsta har fyllt år med kom jag på. Jag åt nog tidernas godaste snoddas på det kalaset. Mumma...
Just ja, bio med. Inception, klart sevärd.

Nu ska jag ta och spela lite tv-spel och sen se en film..


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag tycker om dig och vill prata!

Vi får göra ett nytt försök :)

2010-07-27 @ 23:42:23
URL: http://sofie0mattias0nova0elvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0