windy city

Jag saknar det fina vädret. Det är grått och lite småruggigt ute, blåser som bara den.. Inte mysfaktor-ruggigt utan bara deprimerande trist.
Annars har jag faktiskt haft riktigt kul idag, jag har varit barnvakt åt syrrans små knott. Busat massor och ätit jordgubbar. Mitt i alltihop så slocknade dom dock så då hade man massa tid att bara sitta i solen (som faktiskt va framme då), och bläddra i gammal reklam.

Förresten så köpte jag en epilator häromdagen, tänkte att det blir billigare än att vaxa benen i tid och otid. Fick för mig att det nog inte skulle göra så ont eftersom man vaxat tidigare och så, men oj va fel jag hade... Det gjorde ont! Ont så in i helvete! Men ujuj va lent det blev, supernöjd. Jag ångrar nästan att jag inte tog före- och efterbilder som jag kunde visa.  =)



Nu ska jag se om jag kan gräva fram nån gammal film att se på, för på tvn verkade det inte va nåt...

Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0