varmt som satan

Idag har det varit sjukt varmt. Kollade vid nåt tillfälle och då va skuggtemperaturen 27 grader. Då drog jag, syrran och hennes minsta ut på vattensafari! Inte så mycket safari i sig kanske men Mini hade aldrig badat i sjön förut, bara i pool och så, så för henne va det jäkligt spännande. Inte är hon rädd för nåt heller så hon är en dröm att ha med sig. Sen blev det en glass i skärgårn och vid det laget så önskade vi att vi va tillbaka i vattnet, det va helt enkelt för hett ute..
Morgondagen kommer bestå mest av plugg (hoppas jag), för på måndag har vi det andra av tre slutprov. Det första hade vi nu i veckan och det gick rätt så bra. Hade två fel "bara", men så jäkla onödiga slarvfel. Sånt gör mig riktigt förbannad faktiskt.. Det får inte hända igen.
Sista veckan.. mycket tankar och känslor nu... kul och jobbigt på samma gång.
Men det orkar jag inte tänka på nu.. nu ska jag sova..

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0