Sommarsolståndet stundar

Japp, så är det. Dags att stoppa ner en fiktiv penis i marken och låtsas vara grodor och allt det där. Midsommar som det kallas numera.. Väderprognosen ser faktiskt riktigt bra ut. En stor sol. Nu återstår bara att se om det stämmer. Jag misstänker att det kommer nåt litet moln på förmiddagen dock...

Sista veckan på praktiken är avklarad nu och det känns rätt så bra. Det har varit riktigt kul och jag tycker jag har lärt mig massor. Det ska ändå bli rätt så kul att komma tillbaka till skolan och få träffa alla igen och proven kommer nog gå bra. Det känns ändå som jag har koll på läget liksom. Så jäkla gött att ha fått jobb också. Nu kan man slappna av lite och njuta lite av sommaren. Börjar den 1 augusti så jag får tre veckors semester, wunderbar! Då ska jag slappa så mycket jag orkar och dessutom hinna med en tur till Tirre i Göteborg tänkte jag.. Helst vill jag hitta på nåt mer kul att göra, men vi får se.. man är ju inte pengar som gräs direkt.

Nu kurrar det allt lite i magen, får nog se till att få nåt till livs =)

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0