Mycket att göra idag...

Tur att man vaknade så tidigt så man hinner få allt gjort. Det ska t.ex städas, sorteras bort gammlat bråte som inte används längre. Jag fattar inte varför man inte bara slänger grejer oftare..
Lite senare ska jag ut till Ölme och hälsa på Tirre o c/o som är hemma och hälsar på, jag ska till och med få lunch! Mumsigt värre. Sen ikväll så är det dags för studentfirande med smörgåstårta och brännboll. Bra med lite skuttande efter allt ätande det kommer bli idag.


Här kommer några av bilderna får Kiruna-turen för den som tycker det är intressant..


Här är vårt tåg nån timme innan Lakaträsk, kommer inte ihåg var riktigt..


Den här bilden tog jag när vi kom fram till Kiruna runt ett på natten. Ljust som om det vore mitt på dagen..


Gruvan sedd från lokstallet på promenaden efter frukost..


Malmtåg... jäkligt långt kan jag meddela..


Kirunas märkliga kyrka..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0