Fan ta alla varghatare

Jag är så jävla trött på alla trångsynta, korkade människor som utan konkreta anledningar tycker man ska skjuta av så många varg som möjligt eller helst alla! Jag har inget emot att skjuta djur som inte beter sig som normala vargar. Men att varg går och river ett par får som ägarna dessutom får ersättning för, eller att man blir av med sina jakthundar är ta mig fan inte en giltig anledning!! Jag sitter och lyssnar på när folk pratar om "ser jag en varg så skjuter jag", eller "vi ska inte ha nån varg...." och blir mörkrädd av att människor som inte har hjärnceller nog för att ens formulera vettiga orsaker i en intervju i tv, att dessa ska tillåtas gå ut med gevär över huvud taget.
Fram för skyddsjakt på korkade jägare.
Och nej.. jag menar inte att alla jägare är idioter, jag känner många vettiga jägare..

Berglin seriestrip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0