Mitt kungarike för ett ägg!

Ok, jag har inget kungarike.. men jag vill ha ett ägg. Ett strutsägg för att vara exakt. Jag såg ett program på tv häromdagen där dom gjorde ganska fräna skrin av äggen. Jag tyckte det såg kul ut men att få tag i ett strutsägg verkar lättare sagt än gjort. I alla fall häromkring. Dyrt verkar det va med.. runt 200kr för ett, känns lite drygt..

Annars idag då? Ja.. svängt runt på stan med syrran och faktiskt fyndat lite. "Halva reapriset" är alltid en välkommen syn. Hittade två skärp för bara 25kr styck, två trevliga toppar och en klänning, totalt 230kr! Sånt gillar vi! Imorrn bär det av till Gustavsviks badhus med syrran och korven, vi kommer bli som russin allihop =P
Nu ska jag fortsätta jakten på strutsägget.

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0