Jag blir tokig!!!!

Dom har dragit igång med rotrenoveringen i vårt hus nu och det är fan omöjligt att va hemma under arbetstid. Dom borrar så mycket så man tror snart att hela huset ser ut som en schweizerost. Jag måste trycka in öronproppar på morgonen annars så kan jag inte sova.. stackars mig..

Idag ska jag äntligen få köra till Västervik, jag hoppas vi får bra väder så det rullar på bra. Ska bli kul att få prova på radioblock. Får se om man hinner kika lite på själva Västervik också när man ändå är där, det är ju en överliggning så det kanske finns lite tid. Om allt går som det ska så är jag hemma natt till fredag igen. Blir bra det, då finns det tid att vila på fredag för på lördag så ska jag, syrran och hennes minsta dra till Trollhättan och hälsa på släkt. Pappas kusin som bor i USA är här och hälsar på, som jag inte träffat sen jag va typ en meter hög.. Det är lite spännande.

Nej, nu ska jag gå och käka lite fil och flingor, magen kurrar nästan värre än borrandet!

Tjo

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag är kär... i ett hus ;)



Hörru du, det där med besökräknare och så som du säger ska vara så förbaskat enkelt. Har skaffat nu, klicka på din och kom till en sida och skaffa och så långt är allt frid och fröjd.

Men sen.... ;)

Varje dag får jag mail om hur många besökare jag haft, på bloggens sida står det ett antal men i mailet från "räknaren" så står det noll. Har skrivit in min bloggs namn och allt sånt, vad kan va fel?



Dags för ett snack snart igen tror jag :) Jobbar mycket tills på tisdag kväll men gärna nåt efter. När du är hemma och inte ute och dräller på järnvägen :)

2010-05-14 @ 22:45:25
URL: http://sofie0mattias0nova0elvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0