RRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!

Hur mycket kan man behöva borra hela dagarna?! Rotrenoveringen är fortfarande i full gång och jag får inte sova på grund av den, vilket är ett problem för jag ska åka till Kiruna i natt och hade behövt skjuva på dygnet några timmar. Men nej.. som det är just nu kan jag nog inte ens va kvar innomhus, jag hör inte ens vad jag själv tänker. Jäääävligt irriterande.

Det är typ en vecka sen jag skrev nåt senast och hur otroligt det än låter så är det faktiskt några som gnällt över att jag uppdaterar för dåligt. Fascinerande att mitt liv faktiskt underhåller någon.. Det har dock inte hänt så mycket intressant som jag vill prata om.. Inte ens tagit några roliga bilder som jag kan lägga upp. Trist värre. Förhoppningsvis blir det annorlunda efter att jag kommer hem från Kiruna, tänkte ta med mig den riktiga kameran den här gången, mobilkameran suger ju så den hade jag ingen nytta av sist...
Nej, eftersom jag inte får sova nåt så kanjag lika väl börja packa iordning för resan. Mycket som ska hinnas med idag...

Tjo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0