regn regn regn sol...

Lång lördag idag. Jag och syrran åkte ju ner till Trollhättan som vi tänkt, vilket betydde att jag va tvungen att kliva upp kvart över sex i morse, lagom kul. Det regnade redan igår kväll och det hade inte slutat imorse heller. Faktum är att det slutade inte regna förrän klockan fyra när det va dags för oss att vända hem igen.
Det va jätte kul att träffa pappas kusin, den va en livlig donna. Väldigt trevlig. Kul med resten av gänget med förstås men eftersom det verkligen inte va igår jag träffade pappas kusin så va ju det lite special.
Vi va hemma vid halv sju igen och hann med att njuta av det varma fina vädret. Gött att det känns som lite sommar till slut =)

Nu är det bara sex veckors praktik kvar, känns nästan lite för kort... Speciellt som jag på dessa veckor ska försöka komma ihåg att plugga lite också. I den andan ska jag nu sortera lite bland mina studiepapper så att jag hittar dom när jag nu väl får ändan ur vagnen...

Tjo

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fattar inget ändå jag men frågar dig om det när jag ringer i veckan istället :)



Ja usch, tänker man på pluggandet så går tiden alldeles för snabbt. Jag sorterade mina papper direkt men tyvärr så har det inte kommit så mycket längre än så :( Jag är för trött jämt.

Men man lär ju svära över sig själv sen.

2010-05-16 @ 19:37:01
URL: http://sofie0mattias0nova0elvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0