hum hum...

Söndag kväll och här sitter jag och surfar runt lite på måfå. Kollar lite bloggar för att se vad folk har för sig och så vidare.. Det känns som jag haft lite dålig koll på sista tiden. Missat födelsedagar och grejer, inte bra alls. Jag tror det beror på praktiken, jag är så trött när jag väl kommer hem så jag orkar inte ta tag i såna saker.
Veckan som gått har bestått av persontågs-körning för det mesta men även lite gods till Hällefors har jag hunnit med. I fredags hade jag persontåget till Göteborg och då passade jag på att locka ut Tirre med nya bäbisen till stationen. Vi ses så sällan så man får ta tillvara på tillfällena, även om det bara är för 40 min. Tirres lillasyster dök till och med upp sista kvarten. Den kôna ska minsann dra till Kanada om nån månad eller när det va, sen vidare till USA för en rundtur. Lite avis blir jag faktiskt. En vacker dag.... som man brukar säga :P

Igår va det cruising här i stan. Såg många fina gamla jänkare, men som vanligt så försvinner dom riktigt påkostade och upputsade bilarna när kvällen närmar sig på allvar och kvar blir muskel- och bus-bilarna. Det va ordentligt med rörelse på stan, kul när det finns nåt att titta på. Faktiskt så va det väldigt få pilsner-häckar som störde, det va gött. Såg några slitna vans bara som visseligen va smäckfulla av både det ena och det andra...
Jag vet inte ja...

Nu ska jag faktiskt ta och sova, jag har varit jätteduktig idag och städat som satan och sorterad De Stora Pappershögarna som legat lite här och var. Det va mer krävande än va det kanske låter som.. Hittade mitt presentkort på massage i processen så imorrn ska jag nog ringa och se om jag kan få en tid snart, jag har ju faktiskt fått schema för två veckor på praktiken så jag håller tummarna för att hon har plats för mig när jag är ledig. =)
Imorrn är jag ledig så då ska syrran förhoppningsvis dyka upp under dagen innan hon börjar jobba. Innan dess hade jag tänkt tvätta och jag borde nog damma och dammsuga också.. Hmm... Och jag måste köpa kaffe!! Annars kommer syrran inte förlåta mig... 

Nej, sova va det.. Tjo! 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!

Fullspäckad vecka, ska försöka orka skriva i bloggen idag. Har göront i halsen så har lite svårt för å snacke ;)

Nästa vecka blir mycket lugnare.

Hoppas att det är bra med dig och att allt flyter på!

Hej svejs! Bara 4 veckor kvar snart tills vi ses =)

2010-05-27 @ 19:10:05
URL: http://sofie0mattias0nova0elvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0