bra och skit...

Det sket sig med lunchen med kusinen =( Jag hade totalt missuppfattat vart de va. Dom sa namnet på ett hotell som tydligen finns både här och i Karlstad. Jag trodde förstås att det va här dom skulle va men så va ju inte fallet. Så när det närmade sig att vi skulle ses och jag ringde för att kolla hur dom låg till, DÅ gick det upp för mig att det va fel stad. Tyvärr så va det för sent att göra nåt åt det då. Får väl hoppas att dom kommer upp snart igen, med bättre resultat.

Roligt blev det dock senare på kvällen. Jag och en kompis gick ut och käkade, fläskfilé à la Black Rock på the Pub. Nice. Sen fyllde vi på med några öl. Efter ett tag kom syrran förbi med och satt och snorade en stund. Stackarn är ju jättesjuk =(

Den här dagen blev väl ingen riktig höjdare direkt. Skulle egentligen ha åkt till Karlstad och strosat på deras skyltsöndag men det blev ett riktigt skitväder och sen gick det bara nerför... inget kul alls.
Jag och polaren från gårdagen tog en sväng här hemma istan istället. Tyvärr så är det inte så spännande att va här.. men jag hittade några snygga knästrumpor i alla fall. Nu behöver jag bara några snygga vinterkjolar...  

tjo

Kommentarer
Postat av: Din älskling :)

Förlåt att söndagen inte blev som du tänkt dig :(

2010-11-29 @ 12:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0