Det bidde inga bilder...

Det vart aldrig att jag tog några bilder, det va så mycket annat som kom ivägen. Så kan det bli ibland.
Idag har jag varit ledig, gött gött. Hade ett par kompisar här på lite mat för en stund sen, lagom avslappnat. Känner mig lite som en spärrballong nu bara efter all mat... 
Igår kväll så gick jag oss syrran till The Pub en sväng och slappade lite. Ett par öl och en nachotallrik satt bra det. Träffade lite släkt också som jag inte sett på ett tag så det va nice. Nästan inget folk ute heller så man slapp trängas tack och lov.
Imorrn är det den sista Krylbo-turen på en vecka iaf tror jag.. Dock så ser den lite annorlunda ut än de andra så det ska bli spännande och se hur det kommer gå. Vi är ju två iaf så det löser vi säkert. Till veckan ska jag ha en tur till Gävle, själv. Det känns mer pirrigt. Jag har varit där två gånger förut så det ska nog gå bra, men det blir ju alltid lite nervigare när man är ensam. Tur att man har ett sånt bra kontaktnät på jobbet nu så man alltid har nån att fråga när man får hjärnsläpp.
Undrar om jag inte hade en ledig dag mitt i veckan snart med.. Jag behöver verkligen fixa en klipptid, jag ser ut som ett gotlandsruss i håret..

Nee.. nu är det nog dags att packa ner det sista i väskan och gå och lägga sig tror jag..
Jag ska försöka få till lite bilder...

Tjo

(Åh för i helvete FBK! Förlust mot ett av seriens sämsta lag?!?! Hemma!!!! wtf??)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0