Mellanlandar..

Ganska nyss hemkommen från min andra Krylbo-tur på kort tid. Lagom seg, som vanligt. Imorrn bär det av igen så jag är väl i stort sett bara hemma och hämtar rena kläder känns det som.. Det har gått bra iaf, tack för det. Det har väl strulat lite uppe i Krylbo men det va ju som tur va inte vårt fel och det va inga större bekymmer i slutändan. Lite svettigt blev det på vägen hem. På en station va den en blåst brud som kom på den smarta idén att försöka krypa under bommarna när vi kom körande. Vi slängde oss på tyfonen (det finns två knappar i hytten) och hon hoppade bakåt igen. Jävla pucko! "Nej, bommarna gick ner, det är bäst jag skyndar mig över"... jeez...
Imorrn bär det av igen så jag är väl i stort sett bara hemma och hämtar rena kläder känns det som..

Just nu sitter jag och lyssnar på musik på Spotify, ungefär så mycket som jag orkar med just nu.
Ska se om jag orkar ta lite bilder  från turen imorrn och lägga upp så får ni se hur min arbetsplats kan se ut. Fan va gött det är ändå att ha ett jobb som varierar sig så. Samtidigt som det inte alltid är skitkul att stå ute och växla i tjugo minusgrader.. Men hellre det än sitta instängd året om...

Apropå att sitta instängd, jag körde med min gamla/nya arbetskamrat idag. Vi kom in på ämnet Anovo med allt vad det innebär och kom på att vi saknade allt våra gamla arbetspolare en del. Undrar om dom kommer ihåg oss? :P Skulle va kul med en bowlingkväll snart...

Nej, dags att packa om väskan så jag slipper göra det imorrnbitti

Tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0