Mys..



"A heart is not judged by how much you love, but by how much you are loved by others."



Måste ju nämna spelet "Angry Birds" som finns till bla iPhone. För jäkla roligt spel! Har ni en smartphone eller va de kallas så köp det spelet, ni kommer få skitkul!


Nu ska jag snart träffa syrran för vi ska till kyrkogården och tända lite ljus för farmor och farfar i minneslunden. Jag saknar dom så mycket. Häromdagen hittade jag en diktafon som jag köpte åt farfar för många år sedan. Han hade ju för avsikt att berätta sina levnadshistorier =) Det gick väl inget vidare med det men han slog iaf igång den ett tag så jag lyssnade på det häromdagen. Man hör hur han och farmor pratar om allt möjligt, mat, ryggvärk och annat i livet. Jag, syrran och farsan hörs också ibland. Kändes så skönt att få höra deras röster igen, jag ska se till att göra kopior väldigt snart på olika medier. Jag skulle få spader om jag lyckades förstöra den här skatten.


tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0