Nu är det klippt!!

Jag ser inte längre ut som ett gotlandsruss!! Än så länge är jag faktist jättefin i håret.. Trist bara att det inte är lika enkelt att få till det hemma som det verkar va hos frisören. Skönt är det iaf..
Annars gör jag precis ingenting vettigt. Jag har varit ledig idag och jag har verkligen bara varit och klippt mig och hängt i min mosters butik. Hjälpte till (?) att julpynta lite, är ju skyltsöndag nu i helgen. Va ju faktiskt och lunchade med syrran också kom jag på, på Café Paus. Det va inget vidare. Torrt kött =( Bra sällskap dock =) En av mina andra mostrar kom förbi också, nice nice.

Igår fick jag ett telefonsamtal jag inte va beredd på för fem öre. En av mina kusiner på pappas sida ringde och talade om att dom skulle åka upp hit i helgen och undrade om vi inte kunde ses en liten stund. Kul! Jag och syrran ska träffa dom i morrn på lite lunch, ska bli jättetrevligt. Sen blir det faktiskt lite utgång på kvällen..
Söndag ska jag se om jag hittar lite julklappar kanske.. Sen är det måndag igen och då är det dags att jobba!! Börjar fem på morgonen och ska till Bålsta. Jag som är så morgonpigg... 

Nu ska ta och sjunga lite för grannarna tror jag =)

"... run, run, run away baby, before I put my spell on you!"

Tjo!!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack för senast!

Bild på frisyren NU!

OJ värsta partybruden nu ;)

Bålsta är typ nästgårds med mig ju, få fel på tåget som ni brukar få och kom hem till mig, eller till sjukhuset för där ska jag tillbringa min måndag.

Kul med lunchen imorgon!

God helg!

2010-11-26 @ 21:48:27
URL: http://sofie0mattias0nova0elvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0