trött torsdagkväll..

Då har jag jobbat färdigt för den här veckan då. Gött att va lite långledig.. Veckan har bestått av en (halv) tur till Krylbo, en tur till Gävle tis-ons och en tur till Stockaryd idag. Långdraget. Turen till Gävle drog ut på tiden för en kollega hade fått problem med sitt tåg så då hämtade han mig i bil, (jag va stationen innan), och så växlade vi ur några vagnar. Men det gick ju bra till slut och jag blev "bara" typ tre timmar sen. Nåt som däremot va väldigt roligt va att jag träffade Sofie, min klasskompis, där uppe =) Wunderbar, det va ju så längesen sist. Önskar det kunde bli oftare..

Imorrn ska jag äntligen få klippa mig, wee!! Ska bli så skönt.
Nu sitter jag mest och väntar ut matchen mellan Färjestad och Luleå, ser bra ut än så länge. 3-0 och bara ett par minuter kvar. Men man vet aldrig.

*håller tummarna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0