Fredag

Mycket har hänt den här veckan. Två turer till Grums och en till Krylbo. Kom ganska nyss hem, ganska trött. Det har varit både upp och ner. Klantade till det ordentligt i onsdags, det gillar jag inte. Jag borde ha vetat bättre.. skit. Det gick bra som tur va... Krylbo-turen gick utan bekymmer. Va till och med tidiga hem, det va gött. Nu är jag ledig i helgen, skulle egentligen varit ledig på måndag också men blev tillfrågad om jag kunde jobba på måndag också, och det går ju bra. Har ju inget inplanerat som måste göra.. Sen blir det Krylbo igen, och sen igen.. sen är jag ledig på lördagen och sen Krylbo, igen. Kan jag inte den turen sen så är jag dum i huvudet.
Om det är nån som har förslag på vad som finns att göra i Krylbo, I´m all ears...

I helgen då? Jag kom just ihåg att det är min lillebrors simskoleavslutning imorrn så den ska jag gå på. Söndagen är fullsmäckad, farsdags-firande till höger och vänster. Jag kommer dessvärre att missa ett kalas för min rara moster och rara kusin, det känns inget vidare. Får försöka gratta dom vid senare tillfälle.. kanske hinner efter min långa Krylbo-turné..

Men just nu ska jag faktiskt ta och se en film och äta lite ostkrokar.. Och förmodligen somna i soffan..

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0