Ett djupt andetag...

och så varvar vi neeeeeer..........................
____________________________

Detta har hänt;

I lördags åkte jag till Tirre i Göteborg. Förutom själva resan ner, som förstördes av tjattrande kärringar som ylade i falsett, så va det väldigt trevligt. Dom köpte ju hus i våras och jag har inte haft tid att va där och snoka förrän nu. Väldigt fint va det iaf. Temat på besöket va fika. Vi tog ju en tur på stan naturligtvis och hann med att äta två gånger och köpa lyxig choklad i en liiiiten chokladbutik. Två bitar har slunkit ner men jag har faktiskt tre kvar.. kanske två snart för nu när jag kom på att jag har så vill jag förstås äta.. hmm..
Hem från Göteborg skedde naturligtvis med Tågabs Göteborgs-avgång. Jag gillar verkligen dessa 1:a klass vagnar. Supermysiga. Sen gör det ju inget heller att det bara tog två och en halv timme att komma hem..

Idag. Idag hade jag min första egna tur. Och det gick bra!! Jag va lite som en yr höna i början, glömde lite papper så jag fick skutta tillbaka in på kontoret o sånt, men jag gick hur som helst ett par minuter före utsatt tid =) Mycket nöjd. Inga missöden, inte sen, ingen panik nånstans. Det känns såååå skönt. Jag vill passa på att tacka ansvariga gudar för att jag fick en sån smidig "första tur". Tack tack.
_____________________________

Detta ska hända;

Lång varm skön dusch, jag är skitig. Sen soffan och tv för resten av kvällen. Kvällen som för övrigt blir ganska kort för jag tänkte försöka lägga mig i tid, jag börjar halv fem imorrn bitti...
_____________________________

Jäkla skit förresten att jag inte hann träffa Roffe som skulle komma till Hällefors och lära sig nytt lok idag!! Ibland är marginalerna inte på rätt sida =(
_____________________________

Tjo

Kommentarer
Postat av: Sofie

GRATTIS till en första lyckad tur! Så jäkla skojigt det är att köra själv.



Dags för ett snack snart igen.

Ha det så bra tills dess darling!

2010-10-12 @ 20:54:14
URL: http://sofie0mattias0nova0elvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0