Fett minus

Jag vill ge en känga till Rosenbergs i Kristinehamn en foto och pappershandel, egentligen inte hela Rosenbergs utan snarare en enskild anställd. Frågade efter Kodak Gold Professional cd, för jag vill spara ner lite bilder och det ska va bland det bästa att använda iaf för oss vanliga dödliga. Andra skivor laggar ur efter några år och ska man ändå ha backup så vill man ju ha nåt som håller. Men nu va det så att de inte hade såna. Dock inte det som ger stora minus, det va attityden på tanten i affären. "men vi har dom här, dom är lika bra!" När jag talade om att det är dom inte alls så käftade hon emot. Jag förklarade närmre vad skillnaderna va men hon vägrade ge sig!! Pucko..

Trevligare info, jag har nu klarat RC2/3 utbildningen! Yeay!! Nästa vecka är det RC4 som gäller..
Det närmar sig...

Nu är det helg, och jag ska spendera så mycket tid jag bara kan vid mitt lilla hobby-bord, det kliar i fingrarna efter att få pyssla. Och köpa en kaffebryggare..

Kommentarer
Postat av: Mickan

Håller med dig om tanten! Hon brukar vara otrevlig!

2010-10-22 @ 20:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0