How to train your dragon

Eller Draktränaren som den heter på svenska.. Har ni inte sett den så gör det!! Åh, vilken film. Love it. Två av mina favoritsaker, drakar och tecknat! Jag väntar på att dvd:n kommer ut så jag kan köpa den!
Vill ha!



Imorrn ska jag till Ullared... ****tantvarning**** Det ska bli gött att få en del handlat, lite julklappar och sånt till småttingarna och så. Med lite tur så hittar jag nån snygg tröja eller nåt med. Det finns en del kul på Gekås men väldigt mycket skit så det gäller och tänka efter vad man köper på sig. För att inte tala om alla galna kärringar som inte har hyfs i kroppen över huvud taget som bara möljer på.. Åh, vill jag verkligen åka? *suck* Det blir nog bra..
Håll tummarna för mig.

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0