Jag har för mycket grejer!!

Tänkte sätta mig och pyssla lite ikväll men det gick ju minsann inte.. Jag letade efter några särskilda grejer och upptäckte att jag har massor med pyssel som ligger gömt i olika lådor. Så då blev det förstås till att sortera.
Det är jätteskönt att det är mer iordning men nu är jag ju trött och orkar inte riktigt börja med själva pysslandet. Där har ni dagens I-landsproblem.
Bäst att pausa med lite tv-tittande så får vi se om pyssel-lusten återinfinner sig snart. =)

tjo

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du MÅSTE hjälpa mig med besöksloggen, ok?

Kan jag ringa dig i helgen?

Behöver prata om lite vakt-ärenden med ;) Haha.

Hörs!

2010-10-21 @ 22:15:31
URL: http://sofie0mattias0nova0elvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0