Jag överlevde!

En hel del kronor fattigare men fyra kassar rikare kom jag hem till slut ikväll. Jäklar va seg jag är..
Att åka dit och va kvar över natten va en bra idé, då kunde man prova kläderna i lugn och ro och gå tillbaka med det man inte ville ha dagen därpå. Jättesmidigt. Vi sov på Stall Stum, ett par mil från Gekås. Väldigt mysigt ställe. Förutom oss så va det typ åtta andra tjejer till så det va fullt hus. Vi hade dock hela bottenplan för oss själva i stort sett, vilket va rätt gött för det va ett jäkla kackel på dom andra. Vi hade dock en man i huset, en stooor röd hankatt som höll koll på läget. Jättemaffig. Sen va det två andra katter inne med, en som inte ville lämna toaletten, tydligen för att den inte gillade katt nr tre, en Rex som va elva år men betedde sig som en kattunge nästan. Hon skuttade upp i polarens säng och trampade runt en stund och när jag skulle lägga mig så skuttade hon upp i min istället, det va bara att klappa en stund till. =) Åh, jag vill också ha katt... och hund..
Vad gäller själva Gekås så kom vi fram alldeles för sent. Vi stod TVÅ timmar i kö för att komma in!! Det bär emot att köa för att komma in i en affär.. Kallt va det också.. men det regnade ju i alla fall inte. En timme i kö för att komma ut. Idioti... Idag åkte vi dit till dom öppnade så då va det ju raka vägen in..
Jag köpte faktiskt inte så mycket kläder.. typ tio plagg. En del julklappar blev det förståss, lite mer pyssel till mig =). Lite julgrejer och sängkläder med.. Hittade förresten ett par stövlar också. Först såg jag dom på Scorett för 450kr, så jag la undan dom, ville ju kolla om jag hittade nåt annat först i de anda butikerna. Då hittade jag samma skor i nästa butik för hundra kronor mindre!! Lycka!

Hur som helst.. Nu är jag trött och har precis satt i mig min lyxiga choklad jag köpte förra helgen och en hel del chips så jag ska slappa några minuter i soffan innan det är dags att sova. Till veckan ska jag börja lära mig ett nytt fordon igen...

tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0