trött..

Jag är jättetrött.. Ingen riktigt bra orsak, bara trött.. Känns som jag skulle ha gjort massor idag men det kan ja inte riktigt skryta med. Varit till Karlstad och köpt ett par träningsbyxor (som förmodligen mest bara kommer mysas omkring i, knappast tränas i...). Hoppas inte jag håller på att bli sjuk igen.
Imorrn kväll/natt bär det av. Lite pirrigt.. Jag hade världens jäkla mardöm om det i natt, drömde att allt gick helt fel innan jag ens hann lämna Kristinehamn och allt va mitt eget fel. Ingen kul dröm alls. Vaknade alldeles kallsvettig.

Tänk vilka skumma människor det finns därute. Skulle skicka ett sms till min morbror förut men hade uppenbarligen fel nummer för jag fick tillbaka ett sms där det stod "vem är ni?" Jag bad om ursäkt och sa att jag måste fått fel nummer och så trodde jag inte det va mer med det. Men sen började det komma massa konstiga sms, bara massa pladder. Jag tänkte att det är nog bäst att inte svara för då kanske han blir uppmuntrad att fortsätta.. Sen kom det ett där personen frågade om jag va Veronica Andersson och bodde på den och den adressen och undrade vilket personnummer jag hade!?! Då kände jag att det fick räcka och skrev tillbaka att jag inte va intresserade av vidare kontakt, tack och hej. Då kommer det ett sms där han erbjuder mig pengar för att ha sex med han och hans tjej!! Vad i helvete!!! Då blev det till att tala om att om det kom fler sms så anmäler jag. Då gick det över som tur va. Men va är det för folk!?! Tröttsamt..

Morgondagen blir intressant. Jag måste gå upp ganska tidigt fast jag tekniskt sett är ledig, för jag måste sova några timmar innan det är tänkt att jag ska börja köra. Och för att somna lätt så måste jag upp tidigt..
Smart va? Vi får se om det funkar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0