Memory lane..

Nu har jag äntligen köpt en ny kaffebryggare. Det blev en Melitta Look De Luxe, tror jag den hette. Har precis invigt den och får väl säga att jag är nöjd med första resultatet. Lite knepigt blir det ju innan man "lär känna" maskinen =) Fast jag tyckte den va dyr. Eller ja, jag trodde inte att det kostade mer än några hundra för en bra bryggare. Men så hittade jag ju en som hade termos istället för vanlig kanna, och en extra termos dessutom. En termos hade jag ju tänkt köpa i vilket fall så då fick det bli den här. Så nu är jag nästan pank, tur att det är lön imorrn..
Hur som helst.. sitter alltså här och dricker lite kaffe och kollar på Vem Vet Mest på svt.. hmm..





Här är förövrigt stövlarna jag hittade när jag va nere i Ullared, på efterfrågan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0