26 oktober...

En utbildningsdag kvar, sen är det slut på sötebrödsdagarna som instruktören säger =) Ska bli skönt att komma igång på riktigt. Fan va gött det är att ha bra arbetskamrater, jag trivs som fisken i vattnet på det där stället alltså. Så hjälpsamma och snälla. Och roliga =) Jag älskar när folk har glimten i ögat.
Som sagt, en dag kvar med utbildning sen är jag ledig i tre dagar, gött gött. Söndag-måndag är det Krylbo som gäller, sen är det ledigt ett par dagar igen och sen Kiruna nästa. Spännande.

Imorrn så har jag sovmorgon, härligt värre. Då kan jag sitta uppe lite längre ikväll och läsa lite. Och lyssna lite på gamla mysiga låtar på Spotify...

tjo

"25 minutes to late.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0