Tja!

Nu har jag fått skäll igen från några håll att jag är för jäkla seg på att uppdatera bloggen, så det är väl bäst att jag petar ner några rader...
Senaste nytt från mig; Jag har varit på bio. Vi va och såg Toy Story 3 i 3-D, ganska häftigt. Det va första gången jag såg film i 3-D så det va nice. Men jag måste säga att jag nog inte tyckte att det va en vidare barnfilm. Jag tyckte den va lite creepy på vissa ställen och regelrätt ledsam på andra. Jag gillade den mycket, men så är jag ju förtjust i tecknat också.. Oxhälja hann vi med också. Hittade lite presenter till syskonbarn och kusinbarn men sen va det mest skit. Ärligt talat, en marknad som har rykte om sig att va en av Sveriges största, då förväntar man sig lite kvalitet nånstans. Hemslöjd och gårdstillverkad mat etc.. Nu så man ju i stort sett samma Kina-import var femtionde meter. Skittrist verkligen.. Så va det inte förr, när en annan va mindre.. Vart är världen på väg?

Idag va jag och klippte mig, jag blev jättenöjd. Det är första gången på år och dar jag gick till en riktig frisörsalong. Jag brukar alltid be min moster att klippa mig för hon är skitduktig men jag får så dåligt samvete för att jag tjatar på henne om att klippa mig hela tiden, hon har ju annat att göra menar jag. Hur som helst så gick jag till Attityd, man kan nämligen boka tid hos dom på nätet så det gjorde jag igår. Happy hour va det också så det va hundra spänn billigare =) Min frisör hette Sofie förresten och hon va super, lyhörd och proffsig.

Övrigt? Jag tänkte köpa bil.. Men bilen jag vill ha finns inte för produktion än så det får bli nåt annat så länge. Vi får se imorrn, då ska jag ha bestämt mig för en bil som finns på Skoglöfs Bil..

På jobbet så är det fortfarande utbildning som gäller. Dieselutbildningen är klar och jag har nu intyg på TMY, det känns fint. Får se vad som är på gång härnäst..
And on that note.. dags att sova, ska ju jobba imorrn =)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Finns det nån Sofie som inte är super, lyhörd och proffsig?! ;)

Kul med uppdatering. Får se när jag lyckas komma till skott. Den 22a kommer vi nog börja köra egna turer, härligt, men lite läskigt med =))

2010-09-08 @ 18:08:52
URL: http://sofie0mattias0nova0elvis.blogg.se/
Postat av: Pammis

Japp japp,samma nummer, bara att höra av sig när du har tid :)

2010-09-08 @ 19:42:38
URL: http://ekonomisktoberoende.blogg.se/
Postat av: Sofie

Nu är du för jäkla seg igen ;) Kom igen brutts!

Snackas i fonen i helgen? Jag är hemma hela helgen.

Godnatt!

2010-09-09 @ 22:44:26
URL: http://sofie0mattias0nova0elvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0