Hallåååååå?

Jag är så trött på att mina bästa vänner bor så jäkla långt bort! Jag vill kunna ta en fika eller bara hälsa på när andan faller på, inte behöva sitta och planera in när man eventuellt kan åka bort över helgen. Det är så jävla dyng-trist!!! Fan va trött jag är på det..

Ursäkta.. men ibland så rinner det över.. Dessutom så sitter jag själv just nu i en kall tråkig liten ynklig lägenhet och tycker lite synd om mig själv.. :(

....

(Nej, jag tänker inte skaffa Fb, det är inte att umgås)

Kommentarer
Postat av: alicia

Åh jag vet hur störande det är! Två av mina bästa bor upp i norrland medan jag bor vid göteborg så det blir smsande varenda dag :)

2010-09-22 @ 19:36:12
URL: http://everyonesheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0