One night stand med Jocke Bergqvist

Japp, det har jag varit på ikväll! Ett uppträdande på Christinateatern här i stan alltså =)
Fan vilken grabb!! Han har energi till tusen. Rätt kul stå-upp komik, i alla fall när han körde sina egna grejer. Men det riktigt bra va när han sjöng. Åh! vilken röst... Killens första egna uppträdande dessutom.
Tack Lasse för en jättekul kväll =)
Jag försökte filma en av sångerna och lite annat med mobilkameran, men det gick inte så bra. Får se sen om det blev nåt av det så kanske jag kan dela med mig.
Nu är det dock dags för sängen, trött som attan!

Tjo!


Kommentarer
Postat av: Jönsson

Tack själv för sällskapet....

det var en trevlig kväll...

den pöjken visste vad han sysslade med... :)

2010-09-26 @ 16:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0